Followers

ziddu

Friday, July 23, 2010

Ceramah motivasi Remaja: Anda Bijak Jauhi Zina



Sekali lagi pihak Nisa menjemput saya menyampaikan ceramah motivasi remaja. Kali ini Nisa Kuala Terengganu mengambil tugasan untuk berbakti. Program berjalan di dewan Sekolah Kebangsaan Gong Kapas. Seramai lebih dari 170 orang remaja hadir dalam sesi ceramah tersebut. Lebih memberangsangkan lagi sesi tersebut diserikan dengan kehadiran Ybhg Ustaz Hagia Sofia. Beliau sudi mencemar duli berganding bahu dengan saya menyampaikan Ceramah motivasi tersebut. Modul awal Sayangi Diri-Anda Bijak Jauhi Zina telah saya ubuh suai bersesuaian dengan target pelajar. Saya mengharapkan semua peserta mendapat manfaat dari ceramah motivasi yang kami sampaikan. Saya juga mengharapkan Nisa seluruh kawasan dinegeri Terengganu menjalankan aktiviti seumpama ini. Contohilah Nisa Seberang Takir dan Kuala Terengganu. Saya juga mengharapkan teguran dari mana-mana pihak bagi memperbaiki modul Sayangi Diri-ABJZ ini.

0 Responses to “Ceramah motivasi Remaja: Anda Bijak Jauhi Zina”

Post a Comment

Networkedblog